16 November 2013

Simple Segmen #2 by Sally Samsaiman

Assalamualaikum, 

Simple Segmen ini anjuran blogger Sally. 

Simple Segmen #2 by Sally Samsaiman
Klik banner di atas untuk join
Tarikh tutup : 25 November 2013 (11.30 malam)

Tentang Sally:
Gadis yang meminati Yong Hwa dan Taufik Batisah ini seorang yang periang dan tidak sombong. Aku rasa terharu kerana walaupun baru mengenalinya, beliau selalu singgah di blog aku. Aku kagum dengan Sally kerana beliau pandai membahagikan masa di antara berblog, kerjaya, dan menyambung pengajian di UiTM.
Simple Segmen #2 by Sally Samsaiman
Curi gambar dari blog Sally
Sally meminati Doraemon dan CNBLUE kerana kedua-duanya bewarna biru dan semestinya pandai bernyanyi. Kalau perasan, template blog Sally juga dilatari oleh warna biru yang menyejukkan mata memandang (masa muda-muda dulu aku pernah suka warna biru).
Simple Segmen #2 by Sally Samsaiman
Curi gambar dari blog Sally
Salah satu impian Sally adalah untuk melancong ke Korea dan bertemu dengan kesayangannya Yong Hwa. Oleh itu, semoga impian Sally untuk melancong ke sana pada tahun hadapan akan menjadi kenyataan. Aku kagum dengan kegigihan beliau menabung untuk ke sana. 
Simple Segmen #2 by Sally Samsaiman
Curi gambar dari blog Sally
Akhir kata, semoga Sally akan terus ceria selalu dan semoga impiannya untuk bertemu dengan kesayangannya Yong Hwa akan menjadi kenyataan...
 ^_^