20 December 2011

20 Disember 2011 - Tarikh Keramat

Assalamualaikum, 

Tanggal 20 Disember 2011 aku bangun pagi dan bersiap-siap ke ofis seperti biasa. Rutin harian sama seperti hari-hari yang lain. Aku mengemaskini laporan dan menyelesaikan urusan-urusan berkaitan syarikat pelabur. 

Masa lunch tadi, tak sangka officemate buat kejutan. Aku keluar jumpa bos di bilik sebelah. Masuk ke bilik je, kelihatan kek, roti john dan nasi kukus di atas meja. Hidangan yang membuka selera. Terima kasih kawan-kawan kerana masih mengingati hari ulang tahun kelahiranku.

Lepas Maghrib tadi Kak Yong iaitu kakak sulung aku mengajak kami ke Sate Kajang Hj. Samuri. Dia belanja kami sekeluarga makan. Birthday hubby Kak Yong pun pada bulan Disember jugak. Alhamdulillah, rezeki tidak ditolak. Berkebetulan tarikh 20 Disember terletak di antara tarikh kemasukan gaji/bonus penjawat awam dan Hari Krismas. So untung juga dapat banyak hadiah sebab masa ni la ada sale di kebanyakan shopping complex.

Terima kasih kepada semua kawan-kawan dan keluarga yang selalu menyokong aku. Tanpa kalian pasti aku tidak akan gagah berdiri seperti sekarang. Semoga pertambahan usia pada tahun ini mematangkan diri aku dan impian aku supaya menjadi lebih baik serta cemerlang di dunia dan akhirat. 

Entri Lain Berkaitan:


3 comments:

Terima kasih sudi komen.. ^_^