15 December 2011

Penat Beb!!!

Assalamualaikum, 

Kepenatan masih terasa. Sejak Isnin hingga Rabu aku berbengkel di Mahkota Hotel Melaka. Kami perlu menyediakan blueprint untuk program yang dilaksanakan sepanjang RMK-9. First impression sampai je kat hotel tu tak best pun. Lantainya agak kotor dan bilik kami bersidang berbau hapak. Lif sangat sempit dan sampah bersepah-sepah di tepi lif. 

Apa yang aku ingin katakan, harganya tak sepadan dengan kualiti hotel tu. Nasib baik bos aku mood baik sepanjang bengkel berkenaan. Kalau tak mesti pedih telinga mendengar bebelannya. Taste beliau agak tinggi juga sebenarnya.

Musim tengkujuh
Hari Rabu tengah hari, aku bertolak ke KLIA untuk mesyuarat di  Kuala Terengganu. Sesungguhnya aku tersangatlah penat sepanjang minggu ini. Di Kuala Terengganu bermalam di hotel Primula Beach Resort. Hujan turun mencurah-curah dan ombak menggulung di Pantai Batu Buruk, bulan Disember masih musim tengkujuh. 

Petang tadi,  Alhamdulillah tiba di rumah dengan selamat. Esok perlu ke pejabat lagi untuk meneruskan kerja-kerja. So malam ini aku nak merehatkan badan dan menenangkan fikiran. Tak sabar nak tunggu weekend ni, boleh la bersantai. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen.. ^_^