14 August 2013

GIVEAWAY FAIR & LOVELY bersama ASYIK MAIBUROGU

Assalamualaikum, 

Terima kasih kepada blogger Asyik Izas kerana sudi menjemputku untuk menyertai GA beliau. Hadiah untuk GA ini sangat menarik iaitu berupa hamper Fair & Lovely bernilai RM50.00. 

GIVEAWAY FAIR & LOVELY bersama ASYIK MAIBUROGU
Tarikh: 6 Ogos hingga 17 Ogos 2013

Jika anda juga berminat untuk join segmen ini, boleh klik banner di atas atau terus klik ----->>> GIVEAWAY FAIR & LOVELY bersama ASYIK MAIBUROGU. 

Soalan:
Apakah kandungan yang terdapat di dalam Advanced Multi Vitamin ini?
Jawapan:
Kandungan yang terdapat di dalam Advanced Multi Vitamin ialah Vitamin B3, C dan E.

Lengkapkan slogan:
Fair & Lovely Advanced Multi Vitamin dan Asyik Maiburogu dapat memberikan inspirasi serta mengubah hidup saya secara positif kerana krim ini meningkatkan keyakinan diri saya untuk tampil anggun walau di mana pun berada.

Pengalaman indah anda di Hari Raya Aidilfitri dengan kulit wajah cerah berseri:
Selepas menggunakan krim Fair & Lovely Advanced Multi Vitamin, bintik hitam berkurangan serta tona kulit menjadi sekata dan yang semestinya kulit wajah cerah berseri. Aku merasa lebih berkeyakinan ketika menyambut Aidilfitri. Gembira apabila saudara mara memuji kulit muka cerah berseri. Selain dari harganya yang berpatutan (mampu milik), tekstur krim ini tidak berminyak dan mudah dioleskan pada kulit muka aku. Terima kasih kepada krim Fair & Lovely Advanced Multi Vitamin.

^_^