21 August 2013

Segmen : 1st Segmen Singgah Blog Saya 2013

Assalamualaikum,

Petang ini aku rajinkan diri untuk  join segmen. Berminat nak join segmen oleh blogger Kisah Si Diary

Boleh klik banner di bawah untuk join. 
Tarikh : 21-23hb Aug 2013 sehingga jam 11.59 malam

Tujuan segmen ini diadakan (aku copy dan paste je):

  • Bertujuan untuk memperkenalkan lagi blog Kisah Si Dairy ini kepada rakan-rakan blogger yang lain tentang kewujudan blog ini.Segmen ini juga bertujuan untuk mengeratkan silaturahim antara blogger-blogger disamping menaikkan trafik blog kita sendiri..
  • Disamping itu juga boleh la saya mengenali dan berkunjung ke blog-blog baru dan juga lama yang sebelum ini tidak pernah menjejakkan kaki ke blog-blog lain kan.

Syarat Penyertaan amat mudah (aku copy dan paste je):
  • FOLLOW blog Kisah Si Diary dan Add G+ Kisah Si dairy
  • Like Fanpage
  • Buat Entry bertajuk "Segmen : 1st Segmen Singgah Blog Saya 2013" .
  • Copy dan paste banner diatas dan backlink kan ke blog nie.Tak perlu buat entry ye..Tapi kalau nak buat pun boleh jugak..hihi..
  • Tinggalkan Link Entry di bahagian komen.
Oleh itu, jom ramai-ramai join untuk memeriahkan lagi segmen ini. 

^_^