19 August 2013

Saya nak duit raya Cik Misya!!!

Assalamualaikum,

Walaupun di saat akhir, aku tetap akan join segmen ini (aku tersalah tengok tarikh akhir, ingatkan tarikh akhirnya pada 21/8/2013, nasib perasan tadi). Pertama sekali terima kasih diucapkan kepada penganjur segmen iaitu blogger Aimi  kerana sudi menjemput. Terima kasih juga kepada blogger PCL, blogger Pha Is dan blogger Cik Akak kerana sudi tag diriku untuk join segmen ini.

Paling banyak aku pernah kumpul duit raya RM200.00 (masa kecil dulu), paling sikit RM10.00. Raya baru-baru ni aku masih dapat duit raya, tapi RM10.00 je dari kakak aku. 

Boleh klik banner di bawah atau terus ke  ----->>> Blog Aimi Insyirah untuk join
Tarikh tutup : 20 Ogos 2013 tepat jam 12.00 tengah malam. 

Tag: Dila, Zaki, Fizi
(maaf last minute tag)

^_^