02 August 2013

KLIK-KLIK SYAWAL BY CIK AKAK COMEL

Assalamualaikum,

Petang ini aku nak join segmen oleh blogger comel (Cik Akak). Tujuan aku join sekadar nak menyokong segmen beliau. Lagi pun senang je segmen ni, hanya klik-klik dan follow sahaja. Yang uniknya, johan dan naib johan akan menerima hadiah serta Sijil Penyertaan. 
Jadi, jangan lepaskan peluang untuk join segmen ni juga. Jika anda berminat nak join, klik sahaja banner di atas atau terus ke ----->Blog Madah Cinta Cik Akak

Syarat Penyertaan (aku copy dan paste dari entri Cik Akak):
  1. Follow blog cik akak - wajib
  2. Letakkan banner comel cik akak tu dalam kotak entri korang...Gubahan entri yang indah dan menarik membuatkan anda berpeluang menjadi pemenang. Tak nak buat pun tak pe..cik akak tak kisah...hihi
  3. Wajib klik SINI & SINI. Pastikan loading hingga habis...Peringatan..sebelum anda klik iklan cik akak tu...tolong clearkan bahagian historynya dulu.
  4. Letak tajuk "KLIK-KLIK SYAWAL BY CIK AKAK COMEL" - wajib
  5. Tinggalkan link penyertaan di kotak komen.
  6. Hanya terbuka kepada blogger MALAYSIA sahaja.
Di kesempatan ini juga aku nak tujukan pantun raya versi merapu aku khas untuk Cik Akak comel:
Di malam raya memasang pelita,
Pelita dipasang si adik cantik,
Cik Akak berhati-hati pulang ke desa,
Semoga selamat pergi dan balik. 

Pagi raya nampak cun,
Berbaju baru berhias rapi,
Cik Akak jangan bermain mercun,
Main sahaja bunga api. 

Rumah terbuka dihidangkan laksa,
Juga dihidangkan mi kari,
Aiza mohon kemaafan terkasar bahasa,
Atau komen mengguris hati. 

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin 
dari Aiza untuk Cik Akak sayang..

^_^