15 December 2013

Segmen Kenapa Aku Jadi Blogger ? by AkuPenghibur.com

Assalamualaikum,

Klik banner di atas untuk join
Kenapa Aku Jadi Blogger?
Blog ini telah dibuat pada April 2011 dengan bantuan adik aku yang juga seorang blogger. Ketika itu aku langsung tiada pengetahuan di dalam mengedit blog. Setelah blog disiapkan aku jarang ada masa untuk kemaskini. 

Tambahan pula internet di pejabat aku bekerja menyekat sebarang aplikasi sosial seperti facebook, twitter dan blogspot juga. Kekangan kerja sehingga lewat malam dan hujung minggu juga menghalang aku untuk membuka blog. 

Sejak aku berhenti kerja pada awal tahun 2013 barulah aku mula rajin kemaskini blog. Follower aku pada waktu itu hanya 5 orang saja. Tujuan aku menulis hanya sekadar suka-suka di samping untuk menambah kenalan dan menjana pendapatan melalui Nuffnang.

Sepanjang menjadi seorang blogger aku telah mengenali ramai rakan blogger. Alhamdulillah aku amat berterima kasih di atas sokongan dari rakan-rakan blogger. Semoga hubungan persahabatan yang terjalin di antara kita semua di alam maya akan terus berkekalan. 

^_^