12 April 2013

Bila Broadband Buat Hal..

Assalamualaikum,

Sejak petang tadi hingga kini aku tak dapat blog walking. Mungkin sebab line tak ok kot. Dah lama aku guna Broadband Celcom ni. Kali pertama aku guna yang postpaid RM68.00 sebulan, tapi yang tak best dia hadkan penggunaan sehingga 3GB sebulan dan bila dekat nak sampai bil dia mula slow.

Lepas tu aku terminate dan bertukar kepada Celcom prepaid. Setiap minggu aku akan topup dan subscribe RM18 seminggu. Setakat aku guna Alhamdulillah ok dan laju sebab ianya penggunaan tanpa had. Cuma jika ada masalah macam hari ni kena bersabar la juga. 

Maybe juga Celcom tengah upgrade apa-apa kot, tu sebabkan gangguan macam ni. Ok la, dah penat membebel. Hihi.. Lepas ni harap-harap dia ok macam biasa. Sabar je la..  

6 comments:

  1. Setakat nie hanya streamyx ja yg terbaik..24hrs unlimited..:p

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. tak pernah lagi guna selain dari celcom.. mungkin lepas ni kena tukar Yes 4G.. thanks.. :)

      Delete
  3. Memang sekarang ni Celcom selalu buat hal dan ramai yang dah komplen. Bukan setakat perkhidmatan data je yang selalu ada problem, voice service pun kadang2 ada yang drop call. Tengah asyik bersembang alih2 putus. Kena la call balik.

    Saya pun dah lama guna celcom data plan (postpaid). Nak tukar telco rasa malas pulak walaupun nombor boleh maintain.

    ReplyDelete
  4. saya pun masih menjadi pelanggan setia celcom setakat ni..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen.. ^_^