29 April 2013

Terima Kasih Kepada Ismi Syahirah Ismail kerana Sudi Review Blog

Assalamualaikum,

Sebenarnya dah lama aku nak tulis entri ni sebagai penghargaan kepada insan yang sudi review blog aku. Terima kasih kepada Ismi Syahirah Ismail. Dengan komen dan teguran itu, maka dapatlah aku memperbaiki mutu blog picisan aku ini, Insya-Allah..

Sila klik banner di atas jika nak terjah terus ke blog Ismi Syahirah Ismail
.
Dah banyak blog yang telah beliau review dan salah satunya blog aku. Untuk melihat apa yang beliau review mengenai blog aku boleh klik sini (Review Blog #11 - Mizz Aiza). 

^_^

13 comments:

  1. tahniah dear kerana telah direview... ^_^

    ReplyDelete
  2. boleh tgk ni aper yg dia cakap...ehe bertuah ler ade org review :)

    ReplyDelete
  3. terima kasih bebanyak jgak utk entry ni. skaligus promote blog sya. ehehe =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. @syahirah - sama2.. ni aje yang akak mampu lakukan bagi menghargai syahirah..

      Delete
  4. sama la kita pernah direview si sera juga..hehe.. :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah sebab direview...wan pun direview jugak. She's one of my feveret bloggers. Hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen.. ^_^