01 June 2013

Balik Kampung

Assalamualaikum,

Balik kampung - Google
Insya-Allah esok aku akan bertolak balik ke kampung di Perak. Internet di kampung aku tak tentu, kadang-kadang ada, kadang-kadang takde sebab aku guna Celcom Broadband. Untuk entri sehingga hari Rabu ni aku terpaksa buat Auto Publish.

Kebetulan sekarang ni musim cuti sekolah banyak pula jemputan ke majlis perkahwinan saudara-mara dan sahabat handai di kampung. Tak semua jemputan aku dapat pergi sebab kekangan masa. Aku pulang ke kampung kali ini juga dengan niat untuk menjenguk opah aku yang sedang sakit tua.

Insya-Allah jika tiada aral melintang, aku akan kembali pada hari Rabu ni. Doakan semoga semuanya baik-baik saja. Kepada rakan-rakan yang juga pulang ke kampung dengan memandu kenderaan sendiri, berhati-hati memandu dan aku ucapkan selamat bercuti.

^_^

17 comments:

  1. Happy Holiday akak..makan kenduri bestnya..;p

    ReplyDelete
  2. slmt pergi n kmbali akk :) hee.. bestnyer p knduri khwn.. :)

    ReplyDelete
  3. Selamat balik kampung kak, hati2 jalan.

    ReplyDelete
  4. selamat pergi dan selamat pulang aiza... *_^ ...

    ReplyDelete
  5. Take care akak. Selamat bercuti di kampung. Kirim salam pada opah akak yaaa.

    ReplyDelete
  6. hati2 balik ya Kak Aiza? semoga opah sihat2 aje :)

    ReplyDelete
  7. Selamat bercuti kak. Nanti di kampung ceritalah sikit pengalaman di sana. Terutama bab-bab kenduri kahwin di Perak. Nak baca juga apa pandangan orang Perak kita. =D

    ReplyDelete
  8. smalah kita, byak jmputan, hepy holiday :) take care kak..

    ReplyDelete
  9. selamat pergi dan kembali ya kak.. lama juga cuti..hehe..seronok..

    ReplyDelete
  10. selamat bk kammpung
    syok tu :)

    ReplyDelete
  11. selamat sampai ke kg dan selamat bercuti

    ReplyDelete
  12. ooo balik kampung rupanya..ingatkan akak tak sihat..hehe

    ReplyDelete
  13. zura dh lama tk mkn nasik lauk kenduri..sedap nye lahai...

    ReplyDelete
  14. Perak kat mana tu kak? Seronoknyaa. Aida dah lama tak balik kampung. T_T

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen.. ^_^