08 June 2013

CPUV Pertama Dari Nuffnang

Assalamualaikum,

Semalam aku merajinkan diri untuk check akaun Nuffnang. Alhamdulillah dapat CPUV pertama setelah sekian lama aku menanti. Sebelum ni selalu aku tengok blogger lain dapat cashout beribu-ribu, murah betul rezeki mereka.

Nuffnang

Alhamdulillah, sedikit atau banyak tetap rezeki. Terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang rajin klik iklan di blog aku. CPUV pertama ni dari Kotex Fresh Liners. Sebelum ni aku ada hantar tiket kepada Nuffnang, bertanya apa syarat untuk aku dapat CPUV. Terima kasih kepada Nuffnang kerana akhirnya bagi CPUV ni. 

^_^

36 comments:

  1. Tahniah ye sayang :)
    cik akak lom ada lagi...hihi

    ReplyDelete
  2. Saya pula sudah berputus harap dengan Nuffnang. Saya gunakan nuffnang hanya untuk lihat statistik apa yang ada di blog saya. Nak kaya, tak kot...

    ReplyDelete
  3. tahniah buat sis...

    ReplyDelete
  4. tahniah Mizz Aiza..... bile udah ade yang pertame... akan ade yang kedue...ketige... dan seterusnye.... tahniahhh...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki akak..dpt gak akhirnya :)

    ReplyDelete
  6. tahniah Aiza... murah rezeki... br 5 hari dah rm1.28 bgus tu... tingkatkan trafik lg supaya PV byk2 insyaAllah dpt byk lg...
    Rezeki Allah nak bg kan... syukurlah...

    ReplyDelete
  7. tahniah... pha is masih lagi blur pasai cpuv ni..

    ReplyDelete
  8. Bestnyaaa. Nina pun xsbr nk rasa cashout dr nuffng

    ReplyDelete
  9. Congrats akak..semoga sentiasa murah rezeki akak..:p

    ReplyDelete
  10. wah..tahniah kak,seronoknya dpt cpuv.moga murah rezeki selalu ^_^

    ReplyDelete
  11. congrats....rose pun belum pernah dapat CPUV lagi...

    ReplyDelete
  12. Tahniah akk.. dapat juga CPUV dari mrs.nuffnang.. haha
    nanti leh la buat wet beribu2...
    takde yg mustahil

    ReplyDelete
  13. Tahniah..harap2 dapat kumpul lebih byk menjelang raya..:)

    ReplyDelete
  14. Tahniah kak ! Macam mana ye nak naikkan CPUV kita?? Apa syarat2 nya?

    ReplyDelete
  15. tahniah, smoga rezeki kakAiza dimurahkan lg :) nnti nk cek yg sy pnye plak la

    ReplyDelete
  16. Tak pernah paham apa itu CPUV. Ekekeke. So lame. T_T

    ReplyDelete
  17. wah tahniah
    rezek tu
    lepas ni ada harapn nak dpt byk lagi :)

    ReplyDelete
  18. Sy pn baru dapat..dashat betol nuffnang nih.. tp syukurlah, ada jgk..

    ReplyDelete
  19. untungla..
    jgn lpe klu da kye..
    hihi

    ReplyDelete
  20. Tahniah semoga bertamabah rajin lagi berblogging....hihi

    ReplyDelete
  21. waaa...bestnya , tahniah aiza.

    ReplyDelete
  22. Ni yg tambah semangat nak blogging nih. :D

    ReplyDelete
  23. tahniah aiza..smga dimurahkan rezeki lagi..

    ReplyDelete
  24. Alhamdulillah, ada tanda-tanda dah tuuuu. Hihi

    ReplyDelete
  25. Tahniah aiza, usaha yg berterusan membuahkan hasil yg tak disangka. :)

    ReplyDelete
  26. dpt CPUV nuffnang.. tandanya.. hehe..

    ReplyDelete
  27. zura punye lg sikit drpd aiza..huwaaa....

    ReplyDelete
  28. hehe.. tahniah ya kak..saya tak faham macam mana nuffnang..hehe..harap makin bertambah ya.. :)

    ReplyDelete
  29. tahniah! tp,,hurmm tak paham pun pasal cpuv nih...ad penjelasan>??? salam perkenalan

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen.. ^_^