13 May 2013

Bersyukur dengan Pemberian

Assalamualaikum,

Alhamdulillah aku ucapkan kepada Allah SWT kerana memberikan rezeki. Aku mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua blogger yang sudi berkunjung di blog picisan milik aku. Sokongan dari kalian semua amatlah aku hargai.

Entri ini aku tulis bukanlah berniat untuk menunjuk-nunjuk, tetapi sebagai ucapan terima kasih khusus kepada yang sudi memberi. Sebenarnya aku suka join segmen atau GA yang aku mampu buat dan syaratnya mudah diikuti. 

1. Pemenang bulanan "Segmen Follow April hingga Disember 2013" oleh Blog Izinkan Ku Gapai Bintang (Cik Akak). 
  • Alhamdulillah dapat top up percuma RM 3.00. 
  • Kepada sesiapa yang belum join, silalah berkunjung di Blog Cik Akak (sweetyzhanieyz83.blogspot.com) sebab segmen ni terbuka sehingga Disember 2013. 

2. Review blog aku (Dunia Kecil) oleh Blog The Diary of Didiey. 
  • Mula-mula aku join segmen ni selepas kena tag oleh blogger Mohd Ridzwan (dot) com.
  • Untuk melihat hasil review blog aku oleh Didiey, boleh terus ke entri http://athirahdiyana87.blogspot.com/2013/05/reviewmizz-aiza.html.

Ucapan terima kasih tidak terhingga kerana sudi memberi. Semoga Allah SWT memperbanyakkan rezeki kalian semua. Sama-samalah kita menyokong sesama blogger

^_^

32 comments:

  1. selamat pagi kak..hehe..murah rezeki akak.tahniah yea..hehe..suka ntebook tu..hoho.

    ReplyDelete
  2. @Nana Liena
    selamat pagi nana.. alhamdulillah rezeki..

    ReplyDelete
  3. Wah... rezeki berblog tu Aiza. Tahniah dari kakak...

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak,moga akak murah rezeki selalu :)

    ReplyDelete
  5. didiey xbg pape pown kak..
    saje je didiey suka2 buat review..
    :)

    ReplyDelete
  6. hai aiza..murah rezeki dia..gudluck & happy blogging dear :))

    ReplyDelete
  7. Akak, tahniaahhhh!
    Teringin nak joinnn.
    Tapi kengkadang kurg faham rules dia. Hukhuk. Sedih kann. :(

    ReplyDelete
  8. @dilaella Ella
    insya-Allah dila.. terima kasih ya.. :D

    ReplyDelete
  9. @cik didiey
    tapi akak hargainya.. terima kasih didiey.. :D

    ReplyDelete
  10. @Nur Fahz
    alhamdulillah.. terima kasih ya.. :D

    ReplyDelete
  11. tahniah....rezeki dari kenkawan.....

    ReplyDelete
  12. @Nies alhaQ
    terima kasih.. akak join pun sebab syaratnya mudah..

    ReplyDelete
  13. Cik akak datang nak jemput Join GA cik akak...


    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-bintang-mencari-cinta.html

    ReplyDelete
  14. wah mmg murah rezki aiza ni.. congratess

    ReplyDelete
  15. wahhh tahniah. langkah kanan betul dlm dunia blogger ni. byk tol menang hadiah :)

    ReplyDelete
  16. Wah senangnya.. aku belum pernah ikut join GA hehe.. btw, selamat ya kak.. :)

    ReplyDelete
  17. @Nao Mei
    terima kasih cik akak sudi jemput aiza.. insya-Allah aiza akan join..

    ReplyDelete
  18. @mamapp
    alhamdulillah.. terima kasih ya..

    ReplyDelete
  19. Thanks atas entry ni. Wan akan send secepat mngkin krn wan baru kuar hospital.

    ReplyDelete
  20. @Mohd Ridzwan Abdullah
    you are welcome wan.. wan tak sihat ke? aiza doakan semoga wan cepat sembuh.. jangan lupa ikut nasihat doktor&makan ubat ya..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen.. ^_^