26 May 2013

Istimewa Untuk Mu

Assalamualaikum,

Pertama sekali, terima kasih diucapkan kepada Cik Akak sebab sudi review blog Dunia Kecil melalui entrinya bertajuk Dialah Raja dan Ratu Ku (http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/05/dialah-raja-dan-ratu-ku.html). Sebenarnya aku bukanlah seorang yang jiwang asalnya, tapi sejak mengenali Cik Akak aku mulai mengenali apa itu ayat cinta. 

Serius aku selesa bersahabat dengan Cik Akak ni. Usia kami sebaya (beza sebulan je sebab Cik Akak lahir pada bulan 11 manakala aku lahir pada bulan 12). Aku sukakan cara penulisan Cik Akak yang santai dan bersahaja, memang tidak jemu bila lepak di blog Cik Akak.

Izinku Gapai Bintang tajuk diberi kepada blog yang dilatari oleh warna ungu dan putih ini. Sebenarnya Cik Akak amat meminati warna ungu. Lagi satu nak loading masuk ke blog ni pun cepat je, itu merupakan salah satu faktor mengapa aku suka lepak di blog Cik Akak ni. 

Cik Akak tidak sombong walaupun telah dikenali ramai. Itu juga salah satu faktor mengapa aku suka bersahabat dengan Cik Akak. Walaupun belum pernah berjumpa, aku dapat merasakan dia seorang yang baik.Jadi apa tunggu lagi, jom ramai-ramai terjah dan follow di blog Cik Akak. Kunjungan anda pasti akan dilayan dengan baik. 

^_^

18 comments:

  1. eh.. dah tukar ea header sana..ke saya ja ketinggalan..huhu..tahniah sbb direview..hehe

    ReplyDelete
  2. betul2 aiza.. setuju sangat.. baru je terjah blog cik akak.. :-)
    info jawatan 0 | ragam manusia | tazkirah

    ReplyDelete
  3. Alolo..terharu sangat sahabatku..hihi...
    makseh atas ingat untuk cik akak...Moga persahabatan antara kita kekal hingga akhir hayat...bukan pertemuan yang kita impikan janji kita saling menyayangi...amin...semoga Allah pertemukan kita..:)

    ReplyDelete
  4. wahhh cik aksk kena review plk :) great !!

    ReplyDelete
  5. bestnya cikAkak kena review..he3 thniah la =) japgi nk terjah

    ReplyDelete
  6. @Nao Mei
    sama-sama cik akak.. amin.. semoga kita dipertemukan juga pada satu masa nanti, Insya-Allah.. :D

    ReplyDelete
  7. @S.K.A
    jemput terjah ke blog cik akak.. :D

    ReplyDelete
  8. wawawa... bestnya ada org review! :)

    ReplyDelete
  9. Owh... Selalu je terjah cik akak nih... Cntik blog dia... Purple kesukaan sy.. Hehe

    ReplyDelete
  10. macam ada kenduri pulak ye.. ramai yg komen.. hehe
    info jawatan 0 | ragam manusia | tazkirah

    ReplyDelete
  11. gigih la zura blogwalking blog aiza ni...sory dh lama tk dtg sini...

    ReplyDelete
  12. Bagus aiza...wan suka sikap aiza yg mcm ni. Terbaek dr ladang...

    ReplyDelete
  13. Betul tu kak. Nis suka cara cik akak yg senang dgn semua org. Tak rasa kekok bila dengan cik akak. ;')

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen.. ^_^