21 May 2013

Follower Ke-100

Assalamualaikum,

Dah lama aku biarkan entri ini terperap kat dalam draf. Hari ini aku bertekad untuk publish juga. Aku mula buat blog ni pada April 2011. Masa tu aku buat blog syok sendiri dan yang follow aku masa tu  5 orang je (nampak sangat aku malas nak update blog dan blogwalking). 

Sehinggalah bermula akhir Mac 2013 aku mula la merajinkan diri untuk menambah kenalan (follower) dan update entri blog ni. Baru aku tahu, seronok juga meramaikan kenalan, di samping tu dapat bertukar-tukar pendapat dengan blogger lain. 

Alhamdulillah, memang aku enjoy berblog setakat ini. Kalau ada orang perasan, aku suka tulis entri yang pendek. Kebanyakan entri aku mengenai perkongsian realiti kehidupan aku sendiri iaitu melalui pemerhatian dan pengalaman sendiri. Aku juga suka berkongsi tips dan informasi yang aku suka. 

Mohon maaf jika ada yang tersinggung dengan penggunaan kata nama diri "aku" dalam penulisan blog ini. Terima kasih diucapkan kepada blogger yang sudi menyokong blog picisan aku. Tegurlah aku sekiranya aku ada membuat kesilapan. Happy blogging..

^_^

46 comments:

  1. Hana dulu pun blogging main taram aje.. lepas follow banyak blog dan kenal blogger even di alam maya je, rasa happy sangat :D banyak yg boleh Hana belajar melalui blog ni :D

    ReplyDelete
  2. Berblog memang seronok. Kakak pun suka sebab itu walau tak aktif sangat tapi siang hari bila free aje kakak akan bw...

    ReplyDelete
  3. Tahniah dik... Kongsikan yg bermnafaat.. Keep on writing... :-)

    ReplyDelete
  4. Hehehehe...saya pun macam akak jugak.. dah lama buat blog tapi xde follower sbb malas blogwalking..haha..tapi bila dah mula aktifkan diri,kenal rakan-rakan blogger..saya mula jatuh cinta dengan alam Blogger..hehehe

    ReplyDelete
  5. Heheh. Waaa, siapa laaa gerangan yang jd follower ke-100 tu ehh. Nice number. ;)

    ReplyDelete
  6. wahh tahniah kak :) wahh now follower dah mkin meningkat

    ReplyDelete
  7. Tahniah! Keberanian dan keaslian entri memang menjadi batu asas untuk blogger berjaya.

    ReplyDelete
  8. seronok berblogging kan kak ^_^

    ReplyDelete
  9. tahniah dear & teruskan berblog ye !

    ReplyDelete
  10. tahniah dear & teruskan berblog ye !

    ReplyDelete
  11. Saya pn mmg ada perasan mkin hari blog akak aiza ni makin meningkat follower, nnti lama2x boleh buat duit dengan blog mcm ni.. BTW, dah lama nak tnya.. kak aiza keje apa ye ?

    ReplyDelete
  12. Sya pun mcm akak jugak..buat blog Jun 2011 tapi biar bersawang jer.. then tahun nie baru la nak dok aktif blk..hehehe..rupanya best jugak yer blog nie.. ;p

    ReplyDelete
  13. Saya pulak baru jer start dlm blogging nie, masih dalam learning process lg..btw sapa follower yg ke 100 tu?? Hehe

    ReplyDelete
  14. kathy ni dah dekat setahun berblogging,baru dapat banyak ni follower sis...hehehehe..btw,kathy suka menulis,walau tiada pengomen tetap je menulis..tapi kalau ramai yang komen entri lagi meningkat semangat..hehehe...

    ReplyDelete
  15. Saya plak start buat blog hujung julai 2011.. Kiranya akak nie, senior saya la kan?? hehe

    ReplyDelete
  16. cik akak pun tak kisah juga dik..hihi..aku ke apa ke yang penting aku enjoy..haha

    ReplyDelete
  17. Jie pun dulu buat blog dah lame, tapi buat private... hehehe

    ReplyDelete
  18. hai aiza... lamanye tak buat blogwalking... sory2.. tima kasey byk sbb asek dtg jejak blog zura..nanti zura komen balik entry lama aiza ok.. muaahh !!!

    ReplyDelete
  19. sama la kita..lepas ramai kawan baru rasa cam seronok..mcm2 kita boleh kongsi..

    ReplyDelete
  20. saya alang2 tengah tak ada kerja..blogwalking ja dulu..nanti dah sambung study..inshaaALlah..bersawang la blog..hehe

    ReplyDelete
  21. sama la.. dh lm buat blog, tapi thun ni br aktif... dlu xtahu lagi ltak cbox, blogwalking bagai ni..heheh

    ReplyDelete
  22. @Haruno Hana 하나
    kiranya berblogging ni macam terapi la juga ya?

    ReplyDelete
  23. @Nies alhaQ
    follower ke-100 dari seberang (Indonesia).. hehe.. :D

    ReplyDelete
  24. @Kesuma Angsana
    terima kasih di atas kata2 semangat dari KA..

    ReplyDelete
  25. @zakirasli ..
    follower je makin meningkat dik, tapi blog akak punya PR N/A lagi.. haha..

    ReplyDelete
  26. @♥ Mrs. Secretary ♥
    dah lama juga la ya? itu la, akak pun rasa enjoy setakat ni..

    ReplyDelete
  27. @Teena Tna
    sama2 kita menyokong sesama blogger.. follower ke-100 dari seberang (Indonesia).. hehe.. :D

    ReplyDelete
  28. @Kathy Rbain
    yang penting menulis tu satu kepuasan..

    ReplyDelete
  29. @Aniq Bukhary
    ye la tu aniq.. haha.. dulu akak tak aktif sangat..

    ReplyDelete
  30. @Zura Lee
    itu la, lama tak dengar cerita zura.. hihi.. thanks zura..

    ReplyDelete
  31. @Mieza Jhaa K
    best berkongsi cerita dan info dengan follower lain..

    ReplyDelete
  32. @Nana Liena
    betul tu nana, mengisi masa lapang.. nanti sambung study kat mana?

    ReplyDelete
  33. @Berry Lavynia
    akak pun macam tu juga.. selalu juga google tengok tutorial.. hehe..

    ReplyDelete
  34. Apapun, terbaek la aiza...keep up ur good work. Truskan berblog yer. Selagi mana ada masa. Wan jerk susah sket dah...keja engineer ni mmg memenatkan.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen.. ^_^