22 May 2013

Bloglist Akupenghibur.com

Assalamualaikum,

Pertama sekali jutaan terima kasih diucapkan kepada Acik (Blog Aku Penghibur.com) di atas kesudian beliau untuk memasukkan aku ke dalam bloglist beliau. Aku ingin review sikit mengenai blog beliau. 

Blog Aku Penghibur.com (http://www.akupenghibur.com/)

Blog Aku Penghibur merupakan blog yang memaparkan mengenai perkongsian realiti kehidupan semasa masyarakat kini berdasarkan pengalaman Acik sendiri. Nasihat dalam bentuk cerita motivasi mampu membuatkan hati anda tersentuh untuk berubah jadi lebih baik dan positif, Insya-Allah. 

Jadi, jangan lepaskan peluang untuk singgah dan follow di blog yang famous ni. 

^_^

12 comments:

  1. tahniah ya kak.. :)

    selamat pagi.. ^^

    ReplyDelete
  2. @Nana Liena
    terima kasih.. selamat pagi nana.. :D

    ReplyDelete
  3. wah tahniah yer

    ReplyDelete
  4. ermm alhamdulilahh ...entri acik biasa biasa saje.. akak punye blog lagi best... serius

    ReplyDelete
  5. @Aku Penghibur
    akak cakap betul acik.. suka baca entri acik..

    ReplyDelete
  6. @Mizz Aiza
    ishh.. apa pulak tak bolehnya.. memang dialu-alukan.. :-)

    ReplyDelete
  7. Tahniah...acik tuh mmg superb friend. Penuh idea dan jugak inspirasi. Dia leh pegi lebih jauh...anyway, gud job to you too, aiza.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen.. ^_^