04 February 2013

Tarikh Keramat

Assalamualaikum,

20 Disember 2012 yang lepas merupakan hari lahir aku. Hari lahir kali ini tak meriah seperti tahun lalu. Keluarga dan kawan-kawan hanya ucapkan di Face Book je. Kalau difikir-fikirkan, tarikh birthday aku tahun 2012 ni memang cantik - 20.12.2012. 

Beberapa perkara penting yang terjadi pada tarikh 20 Disember 2012: 
  • Aku dapat pemulangan baki kredit sebanyak RM52.30 bagi talian Celcom yang telah aku tamatkan perkhidmatan pada tahun 2011. Tak sangka ada je rezeki walaupun sedikit. Alhamdulillah.. 
Tarikh Keramat
Cek ni bertarikh 20 Disember 2012
  •  Aku ditemuduga untuk jawatan Pembantu Makmal oleh SPA. Dukacita aku tak dapat jawatan ni. Dah bukan rezeki aku. Redha je la..

Tarikh Keramat
No. giliran 0113
  • Apa-apa pun, itu hanya tarikh semata-mata, tiada kena mengena dengan insan yang hidup atau mati. Kita hanya mendoakan yang terbaik untuk diri kita di dunia dan akhirat. Hanya Allah SWT penentu segalanya. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen.. ^_^